Great reviews about Siljan AirPark

Anybody can read this forum but only registered Guests can add Posts !

Moderator: lindingmar

johanhammarstrom
SAPS Brilliant Member

Great reviews about Siljan AirPark

Postby johanhammarstrom » Wed Sep 14, 2011 2:17 am

Hej

Den här veckan ordnar GN ReSound (www.gnresound.se) konferens på Siljan AirPark för några av sina kunder. 28 gäster kommer för att uppleva vår fantastiska flygby. Flygklubben fungerar som frukostställe, Biggles som konferensanläggning (möten, presentationer, middag och events) samt klubbens övernattningsstugor + 2 hus i flygbyn används för övernattning. Vi provar catering denna gång från Rältagrisen som kommer och lagar mat direkt på plats.

Jag har hyrt KSAK-huset och var där och kollade allt inför gästernas ankomst. Det slog mig vilket FANTASTISKT hus som KSAK har byggt för sina medlemmar. Jag satte mig ner och läste gästboken som låg på köksbordet och det var otroligt kul att läsa mängder med hälsningar från superpositiva gäster som verkligen har uppskattat sina besök på Siljan AirPark med nära och kära. Vad kul!

Nu när jag surfade runt lite på nätet hittade jag dessutom ännu fler positiva kommentarer om Siljansnäs:
http://www.flygkartan.se/052837/Siljan_ ... f%C3%A4lt/

Känns kul att Siljan AirPark blir mer och mer välkänt för varje dag som går.

IN ENGLISH
This week GN ReSound (www.gnresound.com) will have a conference at Siljan AirPark for some customers. 28 guests will arrive. Club house will be used for breakfast, Biggles Cafe for having meetings, events, dinner etc. and the village for sleeping. :)

I just checked the fanstic KSAK house that will house some of the guests and read the guest book on the kitchen table. SO many great comments about visitors being so pleased with their stay at Siljan AirPark and in this house - joyful to read!

Just surfed up this page as well with more good words about us:
http://www.flygkartan.se/052837/Siljan_ ... f%C3%A4lt/

Feels good that Siljan AirPark is becoming more and more well known for every day.

Regards,

Johan Hammarström

johanhammarstrom
SAPS Brilliant Member

Re: Great reviews about Siljan AirPark

Postby johanhammarstrom » Fri Sep 16, 2011 9:33 pm

Ville bara informera om att vi har haft en helt fantastisk konferens! Vi har haft bra konferensprogram i Biggles, härliga flygturer, bastubad, goda måltider och festligheter. Klubbhus + Biggles har fungerat perfekt som konferenslokaler. 28 trött och nöjda gäster lämnade i eftermiddags!

Ett tack till Calle Rönn som gjorde en suverän guidning i Siljan AirPark museum vilken stundtals fick en att känna att man reste tillbaks i tiden. Flygturer i dubbeldäckaren var också ett populärt inslag för alla nyblivna medlemmar i Siljan AirPark flygmusuem.

Det blir fler konferenser på Siljan AirPark och jag kan verkligen rekommendera er andra att låta företag/organisationer att ordna detta!

Nu har jag, Wanja och Winsent tagit Rallyn från Siljan AirPark upp till svärföräldrarna i Dorotea - 700 meter grusbana inte långt ifrån huset - nästan airpark här med :)

IN ENGLISH
We just finished a GREAT conference at Siljan AirPark! Good program, wonderful flights over Siljan, nie meals and party. Club house + Biggles has been perfect for conference.

A thank you to Calle Rönn who did an extraordinary guidning in Siljan AirPark museum. The flights in the double decker (Celebrity) was also a popular event to all new members in Siljan AirPark flygmuseum.

Me and Wanja just landed in Dorotea with our Rally on a gravel strip not far away from my parents in laws house... Almost airpark here as well.. :)

Regards,

Johan

Return to “SiljanAirPark Public Forum”